miercuri, 2 ianuarie 2013

Prezentarea metodelor pentru diverse instrumente

Primul topic pe care l-am ales este sa discutam despre metodele folosite ca ajutor pentru a invata sa cantam la diverse instrumente.
Asa cum poate ati observat si voi daca cautati pe internet pentru fiecare instrument exista foarte multe metode care pot fi folosite pentru invatare, dar intrebarea pe care ne-o adresam cu toti este: "Mie care mi se potriveste?"
Pentru ca pianul este unul dintre cele mai populare instrumente muzicale o sa incep cu prezentarea metodelor de pian :) si sper sa va ajute sa alegeti mai usor metoda care vi se potriveste cel mai bine.

2 comentarii:

  1. buna ziua d-na Daniela si eu am editat o metoda de clarinet ,am inceput cu notiuni generale si apoi din ce in ce mai avansat,ce trb. sa facem ca aceste metode editate de noi sa fie legale si publicate? cu respect sile matache email silematache@

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Imi cer scuze pentru raspunsul intarziat! Luna august a fost rezervata si de catre noi mai mult pentru vacanta :). Ma bucur foarte mult sa descopar ca sunteti interesat de a publica o metoda pentru clarinet. Sfatul meu este sa o revizuiti si sa contactati o editura. Sunt mai multe edituri spre care v-ati putea orienta, dar avand in vedere calitatea v-as recomanda editura Arpeggione sau Tracus Arte. Ambele au publicat carti/ metode/ partituri la o calitate destul de buna. Nu stiu sa va explic exact procesul pe care trebuie sa-l urmati, dar cu siguranta acesta este primul pas pe care trebuie sa-l faceti. In momentul in care veti contacta o editura sunt sigura ca veti primi toate detaliile de care aveti nevoie. In momentul in care o veti publica noi va putem ajuta cu publicitatea expunand-o si pe site-ul nostru www.partiturionline.ro si promovand-o in cadrul blog-ului si newsletter-ului nostru. Va doresc mult curaj si succes!

    Cu respect,
    Daniela Varzaru

    RăspundețiȘtergere